Jumat, 30 September 2011

indahnya pemandangan ini


Subhanalloh indah nian tempat ini walaupun aku blum tau syurga itu gimana tapi di Alquran tergambar gambaran bagaimana syurga itu mengalir sungai-sungai sepertinya seperti gambar yang saya liat ini tapi kenikmatan syurga tidak akan pernah tergambarkan.
Semoga saya, keluarga, sahabat dan anda tergolong kedalam orang-orang penghuni syurgaNYA ALLAH Subhanahu Wata'ala,,amin,,,saya tidak pantas masuk ke syurga tapi saya tidak tahan terhadap siksa api neraka,YA Rabb semoga Engkau Ridho masukkan kami ke dalam syurgaMU,aminn
Hijaunya dahan, air yang mengalir panjang, jernihnya menenangkan Qalbu dan mengingatkan kita kepada Sang Pencipta alam semesta ini Illahi Robbi...
Dan Kerinduan kepada mamah tercinta Almarhumah Hj.Yuyum Narum Binti H.Rosyid,begitu aku sangat merindukannya, sosoknya yang penyayang, lembut, sholehah.
Senyumnya yang selalu menghiasi bibirnya,,,

ahhhhhhh aku sangat merindukannya Ya Rabb aku titip mamah kepadaMU, berirkan ia kebahagiaan yang tak terhingga.Ingin rasanya tubuh ini memelukmu mamah,,,,,tapi kini hanya doa yang dapat ku kirimkan untukmu semoga kau bahagia selalu,,,
sun sayang untukmu mamahhh,,,,muaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,,,,,











0 komentar:

Posting Komentar